The Blue and Bright Tie is exactly what you would expect. A white tie with pops of blue floral patterns made this tie an instant hit. You can't go wrong with this single tie. This light modern tie is the perfect addition to any wedding. Styled by top designers, the set is tailored to match the latest wedding color trends. Get ready for the wedding season with this tie.
This Tie Comes with:
High Quality, Modern Width, Cotton Tie
Packaged in a perfectly curated Jack and Miles Gift Box
Fast Shipping 4-6 Days anywhere in the US Or 2 Day Express Shipping
100% Satisfaction is guaranteed with all Jack and Miles purchases.
If you are purchasing ties for your groomsmen or need 5 or more items please use code 'Groom20' for 20% off your entire purchase!!
Fast & Reliable Shipping
All orders ship within 1 business day from our Saint Louis or Chicago locations. With standard shipping, expect to receive your order within 3-8 business days.
Standard Shipping: $4.99 (Free on orders over $75)
Express 2-Day Shipping: Available for $12.99
International Shipping: Flat fee of $15
If your order doesn’t arrive on time, we’re here to help. Just contact us, and we’ll make sure your items get to you as soon as possible.
Easy Returns & Exchanges
Not quite right? No worries! Contact us at jackandmileshelp@gmail.com for a free prepaid return label. Simply send your item back to our returns center, and we’ll quickly replace it or provide a refund at no cost to you!
Have questions? We’re happy to help! Email us, or call 636-373-2524.
Important: Returns must be made within 14 days of receiving your item. However, we offer a Holiday Return Exception: Orders placed by November 15 through December 31 can be returned or exchanged until January 14th.
Restocking Fee: For returns involving more than two ties, a 10% restocking fee will apply to the cost of each additional tie after the second. This helps cover processing and handling costs. Feel free to contact us if you have any questions about this policy!
Your Satisfaction is Guaranteed
We stand behind every product. If you’re unhappy for any reason, let us know, and we’ll make it right. 100% Satisfaction Guaranteed.
Wholesale Orders
Looking for bulk orders? We’d love to help! For orders of 25 ties or more, email us at jackandmilesinfo@gmail.com for wholesale pricing and details.
Safe & Secure Ordering
Rest easy! Ordering from Jack and Miles is 100% safe and secure. Your personal details will never be shared, sold, or rented. We offer a range of secure payment options for your convenience.
The company was quick to package and ship and the tie arrived earlier than expected. Love the tie and the design I selected. Thank you for the great customer service
Store owner replied:
Hey Derek, We are so sorry about your expereince we can send a return label and offer a full refund for your tie. We want you to be 100% satisfied.
I’ve reached out several times to return the tie and this review was the only correspondence I received. Please send return code and instructions!!!
looks nothing like the picture at all. i bought a backup on amazon for 1/3 of the price and they’re the exact same tie. csnt do anything now because it came in 1 week late. couldn’t be more disappointed.
Ordered this tie 4 weeks ago… tie never came. Was supposed to come in 3-8 business days. Prom is Saturday now we have nothing and no one answered me or the person who ordered email.
Hello! I sent this order back due to we did not know it was a skinny tie. It was sent back a week ago.
Please let me know if you have received it.
Thank you!!
Store owner replied:
Hey Christine! We have received your order and processed your refund thanks so much for trying us out! We are so sorry this didnt work out for you
I've emailed your company requesting to return the tie for a full refund. It's much darker in person than your pictures online. Could you please respond to my request for a full refund? Thank you!
Store owner replied:
Hey cindy, Thanks for reaching out we will be contacting you asap to make sure we right this wrong!
Honestly I didn't even open the package because it took 15 days to get to me so I was not able to use it for the event I ordered it for. I also chose 4-7 day shipping, so I was very disappointed that it missed the special event. I will be returning.
Store owner replied:
Hey Jessica We are so sorry these did not arrive in time. We recently changed shipping companies due to the issues last week. We hope you will give us another chance in the future. We will send paid retutrn label refund this order asap! Again we are so sorry this did not arrive in time.